• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Bureau Hofkes Reputatiemanagement

  • HOME
  • METHODE HOFKES
  • DIENSTEN
  • KLANTENPORTFOLIO
  • IN DE MEDIA
  • NIEUWSBRIEF
  • FAQ
    • Wat is het verschil tussen reputatie en imago?
    • Kan reputatiemanagement binnen het takenpakket van onze manager Communicatie worden geplaatst?
    • Wat is het verschil tussen klanttevredenheidsonderzoek en reputatieonderzoek?
    • Hoelang duurt het traject van reputatieverbetering?
    • Ik wil graag een reputatieonderzoek laten uitvoeren. Ik wil mijn P&O afdeling een actieve rol geven in het veranderingstraject. Kan dit?
    • Wat zijn de voordelen van reputatieonderzoek ten opzichte van ‘gewoon’ organisatieadvies?
    • Mijn bedrijf is recent op negatieve wijze in de publiciteit gekomen. Kan Bureau Hofkes mij advies geven over de wijze waarop ik de reputatieschade voor mijn bedrijf kan beperken?
    • Kan ik alleen een extern reputatieonderzoek laten uitvoeren?
  • OVER ONS
  • CONTACT

01/05/2017 by Bureau Hofkes Reputatiemanagement

Mildred Hofkes (1971) –

Mildred Hofkes, founder and owner of Bureau Hofkes Reputation Management (BHRM) in 2006 and founder of the independent platform NieuwBestuur in 2010.
She has managed the National Reputation Congress, an annual event for executive managers, board members and regulators, since 2010.
In 29 March 2018 the 6the National Reputation Congress will take place in a special edition: The NewGovernance Forum

In 2009 she published a management book, ‘Change of Power, solutions for
the new managerial elite’. Through years of research into the leadership of
businesses and public sector organisations, Hofkes has developed a new perspective on managing: ‘New Governance’. From this vision she developed the New Leadership Model for Governance, which she recently presented with success to 80 executive managers and regulators at the National Reputation Congress in the Netherlands. In October 2013 Hofkes became a member of the new ‘shadow cabinet,’ an initiative of Hans Biesheuvel, former head of middle and small enterprise association MKB-Nederland, to provide an alternative, entrepreneurial-inspired vision on government policy. Mildred serves as Shadow Minister of Leadership Renewal and, together with her fellow shadow ministers, writes provocative columns on her ministerial speciality in the Netherland’s largest daily newspaper, De Telegraaf.

Hofkes is a researcher and consultant in the field of strategic reputation management and ‘New Leadership’. With her team she helps executive managers, boards and regulators to look ‘from the outside in’ and helps them measure their reputation and stakeholder value.

“In the last century we made great progress exploring outer space.
The next exploration humanity will need to undertake is into inner space. For how well do we know our mind, our inner world?”

Tenzin Gyatso, XIVth Dalai Lama

Filed Under: Uncategorized

Primary Sidebar

Ontvang onze nieuwsbrief

Dutch Davos Radio

Topbestuurders aan het woord over de beweging van lineair naar circulair.

Luister hier de actuele podcasts via iTunes en Podbean!

Selectie klantenportfolio

Stage Marketing en Communicatie (per jan 2019)

Per januari 2019 zijn wij op zoek naar een stagiair(e) marketing en communicatie. Ben jij de enthousiaste persoon die wij zoeken om ons team te versterken? Klik hier

Footer

Over BHRM
Methode Hofkes
In de media
Over deze site
Colofon
Cookieverklaring
Privacystatement
Nieuwsbrief
Aanmelden
Bureau Hofkes Reputatie management
Office 'de Kerk'
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
023 528 10 40

Copyright © Bureau Hofkes Reputatiemanagement 2017 · All rights reserved · Website by Doets Design

×